נגישות

סדרי נגישות עבור חברת אמפא ישראל

חברת אמפא ישראל נוקטת במרב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

אמפא ישראל מקדמת את נגישות המבנים שבבעלותה או בחזקתה, כדי לאפשר גישה וקבלת שירות לכלל הלקוחות, וביניהם גם לקוחות עם מוגבלות.

משרד ראשי – בית אמפא, רח' ספיר 1 הרצליה, קומה 2

  • קיימות חניות נכים הממוקמות בחניון המבנה צמוד למעליות.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרד ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • בלובי הבניין קיימת עמדת קבלה נגישה הכוללת דלפק נגיש לקבל שירות.
  • קיימים שירותי נכים.
  • מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

משרד מכירות "מגדלי אמפא רחובות"- רח' משה יתום 46 (חניון שופרסל דיל) רחובות.

  • המשרד ממוקם סמוך לאתר הפרויקט.
  • קיימים שלטי זיהוי.
  • קיימות חניות נכים הממוקמות בחניון הציבורי
  • מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות במשרד כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

משרד מכירות "הנדיב 45 הרצליה", בית אמפא, רח' ספיר 1 הרצליה קומה 15.

  • חניות נכים – קיימות חניות נכים במבנה החניון בצמוד למעליות.
  • קיימים שלטי זיהוי.
  • מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה (מעליות) למשרד ועד לקבלת השירות
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות במשרד כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • קיימים שירותי נכים.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המשרד:
    • בטופס צור קשר שבאתר
    • בשליחת פקס למספר 03-7556656
    • בכתובת דוא"ל  [email protected] :
    • שירות פרונטלי במשרדי המכירות– קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00 ו' וערבי חג 9:30-12:00
    • פנייה באמצעות הדואר: רח' ספיר 1 הרצליה, ת.ד. 2096

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת אמפא ישראל מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

שימוש ברכיב ההנגשה

באתר זה מוטמע תוסף שהינו רכיב נגישות של חברת enable המתמחה בהנגשת אתרים.
התוסף פועל על פי התקן הישראלי ת"י 5568 ברמה AA. התוסף כפוף לתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף לתנאי השימוש בתוכנה.

מדריך למשתמש בתפריט:

  1. כפתור איפשור ניווט בעזרת מקשי המקלדת בין הקישורים שבאתר
  2. כפתור השבתת הבהובים ו/או אלמנטים נעים על המסך
  3. כפתור איפשור מצב מונוכרום שחור לבן עבור עיוורי צבעים
  4. כפתור ספיה (גוון חום)
  5. כפתור שינוי ניגודיות גבוהה
  6. כפתור שחור צהוב
  7. כפתור היפוך צבעים
  8. כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל תגי הכותרות המופיעים באתר
  9. כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל הקישורים המופיעים באתר
  10. כפתור המציג את התיאור החלופי של כל התמונות המופיעות באתר במעבר עכבר
  11. כפתור של תיאור קבוע של התמונות באתר
  12. כפתור ביטול שימוש בגופן קריא
  13. כפתור הגדלת גודל הגופנים באתר
  14. כפתור הקטנת גודל הגופנים באתר
  15. כפתור הגדלת כל התצוגה לכ־200%
  16. כפתור הקטנת כל התצוגה לכ־70%
  17. כפתור הגדלת סמן העכבר
  18. כפתור הגדלת סמן העכבר ושינוי צבעו לשחור
  19. כפתור מצב קריאת האתר
  20. כפתור המציג את הצהרת הנגישות
  21. כפתור איפוס המבטל את הנגישות
  22. כפתור שליחת משוב נגישות
  23. כפתור שינוי שפת הסרגל והצהרת הנגישות בהתאם

בסרגל הנגישות יש 2 סוגים של הגדלות לנוחיותכם, אך אם תרצו להגדיל עוד את האותיות תוכלו להשתמש בפונקציות המקלדת הבאות:

  1. מקש Esc יפתח ויסגור את סרגל הנגישות
  2. מקש Ctrl + יגדיל את הטקסט באתר
  3. מקש Ctrl – יקטין את הטקסט באתר
  4. מקש Ctrl 0 יחזיר את האתר לגדלו המקורי
  5. מקש רווח (SPACE) יוריד את האתר כלפי מטה.
  6. מקש F11 יגדיל את המסך לגודל מלא – לחיצה נוספת תקטין אותו חזרה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

על אף שחברת אמפא ישראל איננה מחויבת על פי דין בהעסקת רכז נגישות, לאור ערכי החברה מונה רכז נגישות אליו ניתן לפנות בכל נושא הקשור לנגישות ונשמח לסייע.
פרטי קשר רכז הנגישות בחברת אמפא ישראל

שם: דורון כתבי
פרטי התקשרות: